Het innovatieve| online| duurzame|
platform voor vakmensen

Bouw aan uw relaties, krijg grip op uw planning en leg alle werkzaamheden vast door te digitaliseren!

Image

1. Meld uw bedrijf aan

U kunt gratis een account aanmaken op Woonderhoud. Wilt u hulp? Vraag dan een gratis demo aan!

  • U betaalt naar gebruik en kan gratis starten
  • U kunt oneindig veel eigen medewerkers toevoegen
  • U kunt oneindig veel klanten toevoegen
Direct starten
Demo aanvragen
Image

2. Voltooi uw bedrijfsprofiel

We moeten wel een aantal zaken van uw bedrijf weten voordat u van start kan gaan op Woonderhoud.

  • Waar kunnen huiseigenaren uw bedrijf vinden?
  • Welke schema’s past u toe voor onderhoud?
  • Heeft u standaard diensten die u aan wil bieden?
Direct starten
Demo aanvragen
Image

3. Voeg uw klanten toe

U kunt uw klanten volledig inzicht geven in de plannen, verslagen en afspraken laten bevestigen.

  • U bepaalt of ze toegang krijgen tot het platform
  • U voegt direct de woning(en) toe van de klant
  • U heeft een volledig plaatje van uw klant
Direct starten
Demo aanvragen
Image

4. Maak uw plannen

Alle werkzaamheden die u uitvoert kunt u registreren in één plan. In zo’n plan staat alle benodigde informatie.

  • Plannen voor verbeteringen aan woningen.
  • Plannen voor onderhoud aan woningen.
  • Plannen voor reparaties aan woningen.
Direct starten
Demo aanvragen
Image

5. Ga digitaal!

Uw werkzaamheden zijn digitaal geregistreerd en u bent nu digitaal aan het werken!

  • Een betere relatie met klanten
  • Alle werkzaamheden zijn vastgelegd
  • Meer grip op uw planning
Direct starten
Demo aanvragen
Image

Er zijn talloze functionaliteiten

Uw bedrijf kan altijd gebruik maken van alle functionaliteiten die beschikbaar zijn op het platform

Uw eigen bedrijf

U kunt een uitgebreid profiel van uw bedrijf opstellen. Afhankelijk van uw wensen, is uw bedrijf zichtbaar voor alle huiseigenaren op ons platform en kunnen zij u benaderen.

Medewerkers toevoegen

Het is mogelijk om zonder extra kosten al uw medewerkers toegang te verlenen tot het platform. Het beheer van plannen kunt u aan uw medewerkers toewijzen.

Rollen voor uw medewerkers

Er zijn diverse rollen die u aan uw medewerkers kunt toewijzen. Afhankelijk van de geselecteerde rol hebben zij meer of minder toegang tot het platform.

Eigen schema’s

Voor het periodiek werk zoals onderhoud, kunt u zelf schema’s opstellen. Zo kunt u uw eigen stempel drukken en uw klanten de beste dienst bewijzen.

Beheer van klanten

Klantbeheer is pure eenvoud! Per klant ziet u welke plannen voor verbeteringen, onderhoud en reparaties open staan en wat uw historie met de klant is.

Beoordeling van werkzaamheden

Uw klanten kunnen de werkzaamheden en het bijbehorende verslag beoordelen, deze beoordeling is enkel voor u en uw klant inzichtelijk. Zo verhogen we kwaliteit!

Afspraken plannen

U kunt eenvoudig zelf een voorstel te doen voor de datum van uitvoering. Uw klant kan een voorgestelde datum accepteren of tegenvoorstel doen.

Zonder kennis van IT

Het platform is gemaakt mét vakmensen. Samen met hen hebben we het platform zo gebruiksvriendelijk als mogelijk gemaakt, en dat merkt u!

Werf nieuwe klanten

Afhankelijk van uw wensen, tonen we uw bedrijf als professional in de plannen van onze huiseigenaren. Onze huiseigenaren kunnen uw benaderen voor uw diensten.

Rapportages

Op iedere belangrijke pagina tonen we u rapportages. De vele data die beschikbaar is op het platform wordt weergeven in duidelijke grafieken en tabellen.

Standaard diensten

Indien u bij veel klanten soortgelijk werk verricht, kunt u een standaard dienst opstellen. U kunt zo eenvoudig en snel een nieuw plan voor een nieuwe klant opstellen.

Historie opbouwen

Alle werkzaamheden die u uitvoert worden geregistreerd. Er wordt een uitgebreide historie opgebouwd zodat u altijd zaken uit het verleden kan terugkijken.

U kunt het platform gratis proberen, daarna betaalt u naar gebruik. Wel zo eerlijk.

We helpen u graag op weg om digitaal te gaan werken middels een gratis demo

Svg
Svg
Svg